Prawie 200 lat temu John Walker otworzył swój sklep spożywczy w szkockim miasteczku Kilmarnock. Miał dopiero kilkanaście lat, skromne fundusze oraz… ogromną ambicję. W sklepie można było początkowo kupić praktycznie wszystko, jednak powoli jego uwagę przykuł jeden trunek. Przygodę ze światem whisky rozpoczął od mieszania różnych gatunków… herbat, a następnie, gdy już rozwinął swoje umiejętności blenderskie, zabrał się za komponowanie unikalnych whisky. Szybko zdobył uznanie.
|
Więcej…
|
Jeśli nie wybrałeś jeszcze prezentu dla swojej ukochanej, co gorsze, nie masz pomysłu na upominek, przypominamy - kobiety kochają dostawać bieliznę. Nie masz śmiałości, a może boisz się, że wybierzesz nieodpowiedni model bielizny, podpowiadamy - przełam się. Obecnie zakup bielizny nie stanowi dużego problemu.
|
Więcej…
|
JMogą być kameralne, mogą zbierać nawet powyżej 300 gości. Wszystko zależy od konwencji i zainwestowanych środków oraz lokalizacji. Mamy parapetówki, imprezy przebierane, czy coraz popularniejsze rodzimie ‘loft parties’ – imprezy w lokalizacjach „niespodziewanych”, o charakterze mniej lub bardziej mieszkalnym – dużych, często niewykończonych lub opuszczonych domach, przestrzeniach przemysłowych, poddaszach, łączące rozmach imprezy klubowej z bliższym sercu i niezobowiązującym sznytem spontanicznej imprezy wyłącznie dla bezpośrednio zaproszonych.
|
Więcej…
|
Campari zachęca do celebracji życia i tworzenia niezapomnianych chwil z pomocą wspólnych toastów. Zatytułowany “It’s the end of the world, baby!” kalendarz Campari na 2012 rok inspirowany jest przepowiednią starożytnych Majów mówiącą, że 21 grudnia 2012 roku nastąpi koniec świata, który znamy i zacznie się okres zmian. Campari nawiązują do tej intrygującej teorii przedstawiając jej rozwinięcie za pomocą serii pięknych, energetycznych zdjęć z udziałem supermodelki i aktorki Milli Jovovich. Kalendarz prezentuje historię niezwykłej bohaterki w obliczu końca świata. Obrazy nawiązują do mitologii, scen biblijnych, a także współczesnej kinematografii. Mila Jovovich jako ucieleśnienie żywiołów roztacza władzę nad huraganami, wybuchami wulkanów bądź burzą piorunów, wznosząc jednocześnie toast za piękno życia.
|
Więcej…
|
Jak wskazują wyniki najnowszego badania TNS OBOP, najbardziej wyrazisty wizerunek marki wśród samochodów osobowych ma w Polsce Volkswagen. Postrzegany jest m.in. jako marka niezawodna, bezpieczna i wysokiej jakości. Na kolejnych miejscach uplasowały się Toyota oraz Opel.
|
Więcej…
|
|
Najnowsza kampania Chevrolet zwraca naszą uwagę na stracone szanse i marzenia, które jednak nigdy nie przemijają i pozostają w nas. Chevrolet Camaro auto, o którym marzy wielu chłopców nie tylko tych młodszych, dla których jest autobotem Bumblebee z serii filmów Transformer, ale i tych dużo starszych dojrzałych już mężczyzn. Oni mogą spełnić swoje marzenia w salonach firmy Chevrolet lub zasiąść w innym modelu stając się częścią legendy.
|
Więcej…
|
Szwajcarskie zegarki marki Jowissa to propozycja dla mężczyzn, którzy chcą podkreślić swój styl i indywidualność. Firma Jowissa powstała 1951 aby produkować zegarki wysokiej jakość i nowoczesnym wzornictwie przy zachowaniu rozsądnej ceny.
|
Więcej…
|
Fritz Todt i Albert Speer - genialni inżynierowie, który swój talent oddali na usługi III Rzeszy. Publikacja Blaine’a Taylora to fascynująca historia rywalizacji technologicznej, w której prześcigali się walczący po obu stronach frontu drugiej wojny światowej.
|
Więcej…
|
Zapraszamy na niezwykłą podróż do Rzymu z Lamborghini Aventador
|
Więcej…
|
Unia Europejska dała nam ogromne możliwości ale stworzyła też dużo pytań. Od tych najprostszych:
|
Więcej…
|
|