IT’S THE END OF THE WORLD, BABY! - MILA JOVOVICH W KALENDARZU CAMPARI 2012

Campari zachęca do celebracji życia i tworzenia niezapomnianych chwil z pomocą wspólnych toastów. Zatytułowany “It’s the end of the world, baby!” kalendarz Campari na 2012 rok inspirowany jest przepowiednią starożytnych Majów mówiącą, że 21 grudnia 2012 roku nastąpi koniec świata, który znamy i zacznie się okres zmian. Campari nawiązują do tej intrygującej teorii przedstawiając jej rozwinięcie za pomocą serii pięknych, energetycznych zdjęć z udziałem supermodelki i aktorki Milli Jovovich. Kalendarz prezentuje historię niezwykłej bohaterki w obliczu końca świata. Obrazy nawiązują do mitologii, scen biblijnych, a także współczesnej kinematografii. Mila Jovovich jako ucieleśnienie żywiołów roztacza władzę nad huraganami, wybuchami wulkanów bądź burzą piorunów,  wznosząc jednocześnie toast za piękno życia.

„Projekt kalendarza Campari 2012 był wyzwaniem dla mnie jako modelki i aktorki. Niezwykle ekscytujące było pokazanie wyobrażanych jedynie zdarzeń w sugestywny, ale i wyrafinowany sposób. Inspiracja przepowiednią Majów, a także pomysł motywowania do dzielenia się przyjemnościami życia z rodziną i przyjaciółmi wzmogły jeszcze moją chęć udziału w przedsięwzięciu.” - komentuje Mila Jovovich.

Zdjęcia do kalendarza Campari są dziełem Dimitra Daniloffa. Ten paryski mistrz fotografii, doskonale oddał  tajemniczy nastrój historii opowiedzianej w kalendarzu. Wykonane przez niego zdjęcia pełne są efektów specjalnych co nadaje im wrażenie dużej dynamiki i podkreśla osobliwą historię.

„Kiedy dowiedziałem się o pomyśle opartym o świat fantazji i możliwości stworzenia surrealistycznych zdjęć opartych o dynamiczną choreografię, wiedziałem, że to projekt dla mnie.” – komentuje Dimitri Daniloff.

{gallery}campari/1/1{/gallery}

Bob Kunze-Concewitz, CEO Gruppo Campari : “Tegoroczny pomysł to twórcze wykorzystanie szczególnego okresu zmian. Chcemy więc zachęcić miłośników Campari do wzniesienia toastu za nieznane i niespodziewane. Dimitri powołał tę myśl do życia, a Milla stała się jej idealnym odzwierciedleniem.”

Udział w kalendarzu Milli Jovovich jest powrotem marki Campari do współpracy z kobietami, po zeszłorocznej sesji z aktorem Benicio Del Toro. W poprzednich latach na stronach kalendarza Campari pojawiły się między innymi: Salma Hayek, Eva Mendes i Jessica Alba.

Kalendarz Campari produkowany jest jedynie w 9,999 sztukach. Nie jest przeznaczony do sprzedaży, ale rozdawany przyjaciołom marki z całego świata.

{gallery}campari/1{/gallery}

 

Copyright © 2009-2018 meskimbyc.pl Wszelkie prawa zastrzeżone | mapa strony