Męskie nowości zegarkowe w letniej kampanii GUESS
Niebieski to tegoroczny faworyt amerykańskiego domu mody. Widać to nie tylko w stylizacjach z kampanii, ale również w kolorystyce samych zegarków. Mniej lub bardziej wyeksponowana barwa to silny akcent prezentowanych przez GUESS akcesoriów na lato.

Kampania dedykowana jest męskim nowościom zegarkowym. Wśród nich zegarki na paskach, bransoletach, w kolorze stali, ale również z elementami złota i różowego złota. Oryginalne wzory i łączenia, z których słynie marka, wprowadzają zupełnie nową jakość i styl do wachlarza zegarków z segmentu fashion. Do koszuli, garnituru czy dżinsów - większość zegarków została zaprojektowana w bardzo uniwersalnym duchu, duchu tzw. elegancji z twistem, tradycji wymieszanej z nowoczesnością i niesztampowością.  Tę kombinację kontrastów świetnie widać na przykładzie nowego modelu, który uzupełnił bestsellerową kolekcję RIGOR. Zegarek W0040G10 łączy głęboki, czekoladowy kolor  z chłodnym, jasnoniebieskim kolorem tarczy, zaprojektowanej na wzór płata miodu. Masyw zegarka pogłębiają charakterystyczne dla kolekcji RIGOR śruby w miejscu łączenia koperty z paskiem oraz przy koronce. Prezentowany model jest idealnym uosobieniem wspomnianej już uniwersalności - z jednej strony nie można odmówić mu  elegancji, z drugiej zaś modowego polotu, co sprawia, że kolekcji RIGOR z pewnością nie można wrzucić do jednego worka z tradycyjnymi zegarkami.

Zegarki GUESS dostępne są w sieci salonów Time Trend, butikach GUESS oraz u partnerów handlowych firmy ZIBI.

 

Copyright © 2009-2016 meskimbyc.pl Wszelkie prawa zastrzeżone | mapa strony