80 lat marki LACOSTE!

Rozpoznawalny na całym świecie krokodyl – logo marki Lacoste – pojawił się po raz pierwszy oficjalnie w 1933 roku. W tym roku ten francuski dom mody obchodzi swoje 80-lecie. Z tej okazji wychodzi specjalna, urodzinowa kolekcja czasomierzy Lacoste, która powraca do ponadczasowego stylu marki, oddając hołd jej założycielowi – René Lacoste, który był także niekwestionowanym mistrzem tenisa.

Częścią globalnego programu produktów Lacoste, ze specjalnym logotypem w postaci liczby 80, są dwie kolorowe kolekcje zegarków, z funkcją chronografu i bez.

Urodzinowe modele są nowoczesne i komfortowe, a zarazem odnoszą się do symboli i pierwotnych cech marki.  Najlepszym tego dowodem jest kształt koperty zegarka, inspirowany ośmiokątnym uchwytem rączki rakiety tenisowej oraz prążkowany, silikonowy pasek przypominający kołnierzyk i mankiety oryginalnej koszulki polo Lacoste.

Zegarki ograniczone są liczbą 800 sztuk na dany kolor. Oprócz tego, cechuje je wodoodporność na poziomie 5ATM, a każdy indywidualny numer limitacji wraz z logo 80-rocznicy są wygrawerowane na odwrocie każdego zegarka.

Urodzinowa kolekcja zegarków Lacoste dostępna jest w sieci salonów Time Trend, w cenie 399zł.

Wyłącznym dystrybutorem zegarków Lacoste w Polsce jest firma Zibi S.A.
 

Copyright © 2009-2016 meskimbyc.pl Wszelkie prawa zastrzeżone | mapa strony