GILLETTE PRZEDSTAWIA LIMITOWANĄ SERIĘ MASZYNEK

W przeddzień światowej premiery filmu „Łotr 1. Gwiezdne wojny – Historie“ – pierwszego filmu z serii Gwiezdnych Wojen spoza kultowej sagi, dwie globalne marki łączą siły by opowiedzieć historie, które można odczytać z twarzy bohaterów filmu. Gillette, światowy lider w kategorii maszynek do golenia, rozpoczyna międzynarodową kampanię „Każda twarz ma swoją historię”  „Każda twarz kryje za sobą historię“ inspirowaną nowym filmem LucasFilms.

gillette_star_warsTak jak „Łotr 1.“ odsłania opowieść dzielnych Buntowników, Gillette pokazuje jak, podczas golenia, w każdym mężczyźnie budzi się historia o ogromnej sile.  W kampanii marka pokazuje jak ważne jest porządne przygotowanie się do wyzwań każdego dnia. Idealnie przygotowana twarz staje się  zapewnieniem sukcesu w działaniu, a także dodaje pewności siebie.

„Każda twarz kryje za sobą historię“

Światowa kampania marki „Każda twarz ma swoją historię“ rozpocznie się 1 listopada 2016 premierą spotu który pokaże nieznane twarze bohaterów sagi Gwiezdnych Wojen wraz z wyjątkowymi historiami, które się za nimi kryją. Nie ważne jakie przeszkody stawia los – Gillette daje każdemu mężczyźnie precyzyjne produkty, by mógł bez przeszkód działać w najtrudniejszych warunkach. Kampania będzie wykorzystywać najmocniejsze elementy dwóch współpracujących marek.

Limitowana edycja maszynek Gillettte inspirowana filmem „Łotr 1. – Gwiezdne Wojny Historie“.

W ramach współpracy, na rynku pojawiła się specjalna limitowana, ekskluzywna edycja maszynek Gillette, inspirowana filmem „Łotr 1. – Gwiezdne Wojny Historie“. Na przygotowanych z tej okazji opakowaniach pojawiły się wizerunki ikon gwiezdnej superprodukcji.   Wewnątrz – znajdziemy produkty dające mężczyźnie precyzję potrzebną do opanowania Galaktyki. W trzech niepowtarzalnych opakowaniach zebrane są wszystkie narzędzia potrzebne mężczyźnie, by jego twarz opowiadała światu historię prawdziwego bohatera.

Dowiedz się więcej o kampanii Gillette „Każda twarz kryje za sobą historię“ i zobacz spot naszej kampanii: Każda twarz kryje swoją historię

Limitowana edycja maszynek Gillette, w unikalnych, świątecznych opakowaniach inspirowanych filmem,  będzie dostępna polskich sklepach od  1 listopada 2016 roku, w poniższych formatach - Xmas M3 Turbo w zestawie z Gel M3 Extra Comfort 75, w sugerowanej cenie 69,99zł oraz Xmas Proglide Flexball
w zestawie z Fusion Gel 75ml, w sugerowanej cenie 94,99zł

 

Copyright © 2009-2018 meskimbyc.pl Wszelkie prawa zastrzeżone | mapa strony