Valentino Fashion Group - moda męska wiosna lato 2011 |
Moda i styl | |||
poniedziałek, 28 marca 2011 11:58 | |||
Kolekcja męska wiosna/lat 2011 Valentino Fashion Group. Valentino Fashion Group skupia takie marki jak: Valentino, M Mission, MCS Marlboro Classics, Lebole, Oxon, Portrait i Proenza Schouler. Lebole: kolekcje, wykonane z wysokiej jakości tkanin włoskich, można je nosić na każdą okazję, począwszy od podróży, biznesu, rozrywki po oficjalne imprezy Oxon:
Portrait: kolekcja, która została opracowana w celu zaspokojenia potrzeb najbardziej wymagających klientów, którzy chcą świętować ważne momenty życia ubierając się nowocześnie i elegancko ale z poszanowaniem tradycji
MCS Marlboro Classics Proenza Schouler: firma została założona w 2002 r. przez duetu 23 letnich projektantów Jack McCollough i Lazaro Hernandez. Dobrze znani ze swojego nowoczesnego i niekonwencjonalnego stylu w 2003 roku zdobyli nagrodę CFDA dla najlepszych wschodzących talentów. W 2004 r. zaprezentowano kolekcję obuwia. W 2007 roku Valentino Fashion Group przejął 45% udziałów w Proenza Schouler. M Mission jest marką odzieży dla kobiet. Nazwa Valentino pochodzi od włoskiego domu mody Valentino założonego przez Valentino Garavani. Sprzedanego w 1998 za 300mln $ kampanii HDP, której właścicielem jest główny udziałowiec fiata Gianni Agneli, następnie mediolańskiemu potentatowi branży tekstylenj Marzotto z 210 mln$ , który posiadał między innymi 77% udziałów w Hogo Boss. Marzatti wydzielił wszystkie posiadane marki odzieżowe do Valentiono Fashion Group, którą następnie sprzedał 2007roku funduszowi private equity Permira.
|