Valentino Fashion Group - moda męska wiosna lato 2011

Kolekcja męska wiosna/lat 2011 Valentino Fashion Group. Valentino Fashion Group skupia takie marki jak: Valentino, M Mission, MCS Marlboro Classics, Lebole, Oxon, Portrait i Proenza Schouler.

Lebole: kolekcje, wykonane z wysokiej jakości tkanin włoskich, można je nosić na każdą okazję, począwszy od podróży, biznesu, rozrywki po oficjalne imprezy

Oxon:

Portrait: kolekcja, która została opracowana w celu zaspokojenia potrzeb najbardziej wymagających klientów, którzy chcą świętować ważne momenty życia ubierając się nowocześnie i elegancko ale z poszanowaniem tradycji

 

MCS Marlboro Classics


Proenza Schouler: firma została założona w 2002 r. przez duetu 23 letnich projektantów Jack McCollough i Lazaro Hernandez. Dobrze znani ze swojego nowoczesnego i niekonwencjonalnego stylu w 2003 roku zdobyli  nagrodę CFDA dla najlepszych wschodzących talentów. W 2004 r. zaprezentowano kolekcję obuwia. W 2007 roku Valentino Fashion Group przejął 45% udziałów w Proenza Schouler.

M Mission jest marką odzieży dla kobiet.

Nazwa Valentino pochodzi od włoskiego domu mody Valentino założonego przez Valentino Garavani. Sprzedanego w 1998 za 300mln $ kampanii HDP, której właścicielem jest główny udziałowiec fiata Gianni Agneli, następnie mediolańskiemu potentatowi branży tekstylenj Marzotto z 210 mln$ , który posiadał między innymi  77% udziałów w Hogo Boss. Marzatti wydzielił wszystkie posiadane marki odzieżowe do Valentiono Fashion Group, którą następnie sprzedał 2007roku funduszowi private equity Permira.

 

Copyright © 2009-2018 meskimbyc.pl Wszelkie prawa zastrzeżone | mapa strony