Nowy MARTELL VS SINGLE DISTILLERY w Klubie Bankowca

Takie wydarzenie ma miejsce raz na 100 lat... W 1912 roku marka Martell zaprezentowała nowy produkt w swojej ofercie – koniak Cordon Bleu. Od 105 lat pozostaje on ulubionym trunkiem koneserów koniaku. 23 października, w ramach inauguracji Club Martell, odbyła się premiera nowego koniaku Martell VS Single Distillery.

marteliNowa odsłona koniaku Martell to okazja, by spróbować doświadczyć tego trunku wszystkim zmysłami. Martell VS Single Distillery to bowiem ekskluzywny blend eaux-de-vie pochodzących z jednego źródła. Koniak ten uwodzi gładkością i delikatnością, zachwycając bogactwem doznań. Dlatego też świetnie komponuje się z jedzeniem, o czym Goście wieczoru mogli się przekonać, smakując trunek wraz ze specjalnie dobranym na tę okazję menu, stworzonym przez Agnieszkę Kręglicką.

Patrz, słuchaj i smakuj

Aby w pełni poczuć bogactwo koniaku, warto na chwilę się zatrzymać, by cieszyć się chwilą. Do tego właśnie zachęcali Przyjaciele marki podczas premierowego wieczoru. Andrzej Saramonowicz połączył trunek z literaturą, a fragment jego powieści „Chłopcy” w fenomenalny sposób odczytał Krzysztof Gosztyła. Do doceniania wzrokowych walorów poznawczych namawiał Jacek Poremba. Mistrz portretu przy okazji opowiedział o spotkaniu z laureatami Nagrody Nobla, którzy stanęli przed jego obiektywem. Piotr Metz podkreślił natomiast analogowy charakter koniaku i zachęcał do celebrowania chwili w towarzystwie najlepszej jakości dźwięków, przytaczając barwne anegdoty ze świata muzyki.

Tradycja i nowoczesność

Dom koniaku Martell powstał w 1715 roku i czerpie z ponad 300-letniej tradycji, ale Martell VS Single Distillery to klasyka w nowoczesnej odsłonie. Dlatego też finałem wieczoru był multimedialny pokaz 3D na ekranie z pary wodnej, a ostatnim akordem - akustyczny koncert zespołu Sorry Boys.

Warto pomyśleć o koniaku Martell VS Single Distillery jak o ubraniu skrojonym z jednego kawałka materiału – krawiec zna jego źródło pochodzenia, rozumie jego strukturę i jest w stanie stworzyć dzieło harmonijne i spójne. Zachęcam, aby doświadczać koniaku Martell wszystkimi zmysłami; zwrócić uwagę na detale butelki, tradycyjne, ale w nowoczesnej formie, docenić owocowe nuty zapachowe, aż po soczysty i delikatny smak – mówił podczas wieczoru Damian Kurzaj, Brand Manager Prestige w firmie Wyborowa Pernod Ricard.

Club Martell

Celebrując francuskie „Art de Vivre”, spotkania Club Martell zachęcać mają do cieszenia się chwilą. Cykl spotkań będzie odkrywał przed Gośćmi nie tylko wyjątkowe smaki koniaku, ale również wrażenia i emocje, które składają się na sztukę dobrego życia, a wywodzą się z muzyki, literatury i szeroko pojętej kultury, tworzonej przez spotkania z ciekawymi osobistościami.

MAISON MARTELL

Najstarszy dom koniaku założony został w 1715 roku przez Jean’a Martella. Rodzinna domena to Château de Chanteloup. Winnice rozciągają się w regionach Les Borderies i Charentes w Cognac we Francji, skąd też wywodzi się nazwa trunku.

Odkrywając połączenia smaków i zapachów oraz łącząc je z tradycyjnym rzemiosłem, Maison Martell od ponad 300 lat produkuje jedne z najlepszych koniaków świata. Produkty Martell cenione są ze względu na finezję, harmonię i elegancję trunków, otrzymywanych w wyniku podwójnej destylacji i starzenia w beczkach z drobnoziarnistego drewna dębowego.

 

Copyright © 2009-2018 meskimbyc.pl Wszelkie prawa zastrzeżone | mapa strony