Co wpływa na stan skóry mężczyzn. Braun Series 3

Zła pogoda, zanieczyszczenie powietrza, długie przebywanie w klimatyzowanych pomieszczeniach. Co wpływa na stan skóry mężczyzn z różnych stron świata? Marka Braun zapytała ponad 7 tysięcy mężczyzn z siedmiu krajów: Francji, Niemiec, Włoch, Chin, Japonii, Rosji i Wielkiej Brytanii o to, jak ich otoczenie i styl życia wpływają na stan skóry twarzy i przyzwyczajenia związane z goleniem.

Ponad jedna trzecia z 7074 przebadanych mężczyzn określa swoją skórę jako wrażliwą. Brytyjczycy, za zły stan swojej skóry obwiniają pogodę, Chińczycy zanieczyszczenie powietrza, a Niemcy przyznają, że na stan ich skóry wpływa długie przebywanie w klimatyzowanych pomieszczeniach. Niezależnie od przyczyny, mężczyźni uważają, że wysuszona, wrażliwa lub lekko zaczerwieniona skóra wpływa na to, jak czują się w ważnych dla siebie momentach takich jak randka, spotkanie ze znajomymi, rozmowa kwalifikacyjna.

Braun Series 3Badani mężczyźni samodzielnie próbują rozwiązywać problem wrażliwej skóry. Blisko połowa z nich (48%) sięga po krem nawilżający, kiedy ich skóra jest wysuszona i podrażniona a jedna trzecia (35%) pije wtedy więcej wody. Wybierają też produkty takie jak krem, czy płyn do mycia twarzy dobrane do indywidualnych potrzeb skóry. Badanie pokazuje, że wrażliwość skóry jest głównym powodem porzucenia golenia, brakującym elementem w pielęgnacji może być więc właściwie dobrana golarka.  Trafnym wyborem będą np. golarki Braun Series 3 z głowicami 3-Flex, stworzone z niemiecką precyzją, z myślą o uczuciu komfortu podczas golenia. Głowicę 3-Flex tworzą trzy niezależne elementy tnące, a sama głowica dobrze dostosowuje się do każdego kształtu twarzy, dla optymalnego, wymagającego jak najmniejszej liczby pociągnięć golenia.  Wybrane modele posiadają opcję Wet&Dry i nadają się do użycia pod prysznicem, z pianką lub żelem. Co ważne, większość badanych przyznaje, że zależy im na komforcie golenia (70%) i podobna grupa (60%) potwierdza, że elektryczne golarki Braun takiego właśnie komfortu dostarczają.

Co swojej skórze sądzą mężczyźni z różnych stron świata?

Brytyjczycy

Braun Series 3Wszyscy wiemy, jak bardzo Brytyjczycy lubią narzekać na pogodę. Nic więc dziwnego, że (tak samo często jak Chińczycy) wymieniają pogodę jako główną przyczynę problemów skórnych. Ponad połowa (57%) twierdzi, że pogoda wpływa na stan ich skóry, a blisko jedna trzecia z nich (28%) jest przekonana, że jest ona głównym źródłem problemów. Podobnie jak Chińczycy i Rosjanie, Brytyjczycy  źle czuliby się na randce wiedząc, że ich skóra nie wygląda dobrze. 61% deklaruje, że podrażniona lub zaczerwieniona skóra negatywnie wpływa na ich pewność siebie. Aż 74% badanych Brytyjczyków przyznało, że opóźniało golenie lub w ogóle z niego zrezygnowało, kiedy ich skóra była podrażniona. Brytyjczycy golenie rozpoczynają wcześnie – co dziesiąty badany (11%) już w wieku 13 lat.

Niemcy

Braun Series 3Niemcy najczęściej narzekają na suchość skóry (31%) i może mieć to związek z tym, że częściej niż pozostali ankietowani przebywają w pomieszczeniach zamkniętych. Jedynie 15% badanych twierdzi, że spędza większość dnia na powietrzu (dla porównania, mówi tak 24% badanych Francuzów) i poniekąd przyznaje, że ma to wpływ na ich cerę – 27% wymienia klimatyzację jako istotny czynnik mający wpływ na skórę. Co zabawne, jeśli wziąć pod uwagę panujący stereotyp, dla Niemców jakość wykonania maszynki do golenia jest mniej ważna (65%) niż komfort (78%) i dobry stosunek ceny do jakości (70%).

Francuzi

Braun Series 3Francuzi najczęściej ze wszystkich badanych używają kremów nawilżających – sięga po nie 60% badanych, kiedy czuje podrażnienie skóry.  Być może dzieje się tak dlatego, że podobnie jak Włosi bardzo często (41%) narzekają na wrażliwą skórę. Spośród wszystkich badanych, to Francuzi najczęściej martwią się o wypryski – ponad połowa Francuzów (51%) mówi o nich jako o głównym problemie skórnym.


Włosi

Braun Series 3Włosi może i mają reputację próżnych, ale okazuje się, że tak naprawdę są oni najbardziej pewni siebie – 46% uznało, że czułoby się źle na randce wiedząc, że ich skóra nie wygląda dobrze. Jedynie Japończycy zwracają mniejszą uwagę na swój wygląd (32%). Wracając jednak do wrażliwości skóry – tu Włosi najczęściej spośród wszystkich badanych twierdzą, że mają wrażliwą skórę (42%). To może tłumaczyć, dlaczego aż 68% z nich unika golenia.


Rosjanie

Braun Series 3Dla Rosjan wygląd naprawdę ma znaczenie – szczególnie, gdy w grę wchodzi randka. To oni najczęściej czuliby się źle idąc na randkę kiedy ich skóra jest zaczerwieniona lub podrażniona – 62% przyznaje, że odebrałoby to im pewność siebie. Rosjanie najczęściej też używają płynu po goleniu (37%) – może w nadziei, że zapach odwróci uwagę od stanu skóry! Rosjanie najrzadziej ze wszystkich dbają o ochronę przeciwsłoneczną – jedynie 12% kupuje krem z filtrem, ale jest to też grupa najbardziej wymagająca wobec maszynek elektrycznych – 81% oczekuje wygodnego golenia.

Japończycy

Braun Series 3Japończycy są zadziwiająco niewzruszeni problemami takimi jak sucha, zaczerwieniona lub wrażliwa skóra. Tak naprawdę, najrzadziej ze wszystkich badanych czuliby się źle idąc na randkę (32%), na rozmowę kwalifikacyjną (31%), uprawiając sport (14%) lub spotykając się ze znajomymi (19%), kiedy ich skóra jest zaczerwieniona lub podrażniona. Są tak obojętni, że nawet kiedy ich skóra jest podrażniona, najprawdopodobniej nic w tej sprawie nie zrobią (42%). Nie oznacza to jednak, że stan skóry w ogóle nie wpływa na ich życie codziennie – prawie połowa (45%) odkłada golenie na później ze względu na podrażnienia.

Chińczycy

Braun Series 3Biorąc pod uwagę stopień zanieczyszczenia w Chinach nic dziwnego, że 71% pochodzących stamtąd badanych podaje zanieczyszczenie jako powód problemów skórnych. To Chińczycy najczęściej zwlekają z goleniem ze względu na wrażliwość skóry (79%) i to oni najbardziej ze wszystkich na świecie martwią się o proces starzenia. Ponad jedna czwarta (27%) podaje zmarszczki jako główne zmartwienie związane ze skórą. Są też miłośnikami technologii. W maszynkach elektrycznych najważniejsza jest dla nich wysoka jakość (80%).


Więcej o badaniu

W badaniu wzięło udział 7,074 mężczyzn w wieku 18-34 lat ze Zjednoczonego Królestwa, Francji, Rosji, Japonii, Włoch, Niemiec i Chin w czerwcu 2016 roku. Badanych podzielono na dwie grupy wiekowe: 2,845 badanych w wieku 18-24 i 4,229 badanych w wieku 25-34. Badanie miało na celu opisanie męskich stylów życia oraz środowisk na podstawie danych demograficznych, wykształcenia, danych o odżywianiu i sposobie spędzania czasu wolnego. Celem było znalezienie zależności między stylem życia a najbardziej powszechnymi dziś zagrożeniami dla męskiej skóry

Braun

Braun to jedna ze spółek Procter & Gamble, założona w Niemczech w 1921 roku, produkująca szeroką gamę produktów gospodarstwa domowego, które łączą w sobie innowacyjność, jakość i wyjątkowy design. Gama produktów rozciąga się od golarek elektrycznych po produkty do pielęgnacji urody. Produkty firmy Braun sprzedawane są na całym świecie. Zapraszamy na stronę http://www.braun.com po najnowsze, szczegółowe informacje na temat marki.

 

Copyright © 2009-2018 meskimbyc.pl Wszelkie prawa zastrzeżone | mapa strony