GILLETTE WPROWADZA NA RYNEK LIMITOWANĄ SERIĘ MASZYNEK DO GOLENIA W BARWACH NARODOWYCH |
Nowa seria maszynek do golenia to wyraz uznania dla światowej klasy piłkarzy i reprezentacji narodowych. Podkreśla, że zarówno zawodnicy, jak i kibice wyróżniają się charakterem ze stali oraz wiernością barwom narodowym. Marka Gillette® wprowadza na rynek limitowaną serię maszynek do golenia z flagą Polski, Brazylii i Argentyny. Kibice i zawodnicy mogą teraz podkreślać swoją pasję i lojalność wobec barw reprezentacji narodowej w nowy sposób, goląc się wyjątkowo skutecznie dzięki stalowym ostrzom maszynki Gillette. Premiera limitowanej serii maszynek, jest częścią ogólnoświatowej kampanii piłkarskiej Gillette pod hasłem Inner Steel (Charakter ze stali), którą zapoczątkowała prezentacja jej ambasadora — Lionela „Leo” Messiego. Kampania Inner Steel podkreśla niezwykłą pasję i odporność psychiczną zawodników oraz kibiców motywującą drużyny do zwycięstwa w barwach swoich krajów. Jako wyraz uznania dla męskiego charakteru ze stali, zarówno na boisku jak i na trybunach, Gillette wprowadza na rynek nową linię maszynek do golenia w barwach narodowych. Dostępne w Polsce maszynki, to modele MACH3 i Blue3, w biało-czerwonych barwach narodowych oraz maszynki ProGlide, w kolorach brazylijskich i argentyńskich. GILLETTE FUSION PROGLIDE: Maszynka Gillette Fusion ProGlide goli skutecznie i pozostawia skórę gładką. Wyróżnia się następującymi zaletami:
GILLETTE MACH3: Maszynka Gillette MACH3 łączy w sobie technologie zapewniające dokładne i komfortowe golenie. Wyróżnia się następującymi zaletami:
Maszynki do golenia z limitowanej edycji w kolorach narodowych to wyraz uznania dla tych, którzy stoją wytrwale za swoją reprezentacją, dzieląc z nią na co dzień zarówno barwy narodowe, jak i charakter ze stali. Teraz barwy te będą mogły towarzyszyć kibicom podczas porannego golenia maszynką, która sprawia, że mężczyźni wyglądają i czują się najlepiej od samego rana. Podczas gdy światowej klasy piłkarze zdobywają się na największy wysiłek, Gillette pragnie wyzwolić w kibicach ich wewnętrzną siłę oraz docenić ich wkład w sukcesy drużyn. Kampania „Inner Steel” podkreśla rolę Gillette jako marki, która od ponad 100 lat obiecuje i zapewnia codziennie 800 milionom mężczyzn to, co najlepsze. „Aby powstały nasze najlepsze ostrza do golenia, wzmacniamy stal, z której je produkujemy do perfekcji. To właśnie ta wewnętrzna siła stanowi o sukcesie marki Gillette. Wierzymy, że jesteśmy w stanie rozbudzić ją we wszystkich mężczyznach. W kwestii porannego golenia ich oczekiwania są duże, zwłaszcza wtedy, gdy ich uwaga jest skupiona na kibicowaniu swojej drużynie w jej drodze do zwycięstwa. Dlatego właśnie połączyliśmy w jedno to co najlepsze w technologii produktów do golenia, z najważniejszymi dla kibiców i piłkarzy kolorami” — powiedział Matej Podobnik, PR Manager marki Gillette w Polsce. Maszynki Gillette® z limitowanej edycji w barwach narodowych są dostępne w następujących wariantach i sugerowanej cenie detalicznej:
|