Żubrówka Bison Grass zmienia opakowanie

Znana z najwyższej jakości i wyjątkowego smaku tradycyjna Żubrówka Bison Grass zmienia opakowanie. Na początku kwietnia na rynku pojawiła się nowa butelka wódki Żubrówka Bison Grass. Podkreśla ona unikalny, naturalny charakter marki oraz wyróżnia produkt na tle konkurencji.

Nowe opakowanie łączy w sobie elementy obecnej, transparentnej formy z tradycyjną papierową etykietą, która funkcjonowała na polskim rynku od 1954 r.  Intensywnie zielona kolorystyka przyciąga uwagę i nawiązuje do naturalnego procesu produkcji wódki. Trawa żubrowa widoczna wewnątrz butelki, podkreślona jest poprzez charakterystyczne tłoczenia źdźbeł. W etykiecie uwypuklony został deskryptor „Bison Grass” podkreślający międzynarodowy sukces marki, która od wielu lat jest nie tylko najlepiej rozpoznawalną za granicą polską marką, ale też nieformalną wizytówką Polski.

Butelka Żubrówki została zaprojektowana przez jedną z najlepszych światowych agencji designerskich Claessens International. Nowy kształt Żubrówki Bison Grass nawiązuje do opakowania czystej Żubrówki Białej, która pojawiła się w listopadzie ubiegłego roku i z sukcesem zdobywa rynek. „Nową butelkę Żubrówki Bison Grass wprowadzamy w pierwszych dniach wiosny, kiedy przyroda budzi się do życia a trawa zaczyna się zielenić. To zwiastun nadejścia odmienionej Żubrówki – piękniejszej na zewnątrz, niezmiennej wewnątrz. Jesteśmy przekonani, że teraz marka zyska jeszcze lepszą widoczność na półce, większą wyróżnialność i spójność wizerunkową co przełoży się na wzrost sprzedaży zarówno tradycyjnej Żubrówki Bison Grass jak i Żubrówki Białej.” – komentuje Paweł Sobalak, Kierownik Marki Żubrówka.

Żubrówka to obecnie najdynamiczniej rozwijająca się marka wódki na polskim rynku. Jej wizerunek w ostatnich latach jest odświeżany poprzez szereg akcji promocyjnych – od promocji nowych sposobów konsumpcji, po Żubranko – sprzedawane w limitowanych seriach ubranko na butelki Żubrówki Bison Grass.

Żubrówka Bison Grass w nowej butelce oraz Żubrówka Biała dostępne są w punktach sprzedaży kanału tradycyjnego i nowoczesnego oraz w strefie Duty Free, w której marka jest liderem sprzedaży. Wprowadzeniu opakowania na rynek towarzyszą akcje promocyjne w punktach sprzedaży detalicznej oraz kampania PR.

Cena produktu nie uległa zmianie.

 

Copyright © 2009-2018 meskimbyc.pl Wszelkie prawa zastrzeżone | mapa strony