NA WIOSNĘ DO SKLEPÓW ZAWITAŁ FESTIWAL WHISKY |
W kwietniu do polskich hipermarketów powraca Festiwal Whisky organizowany przez dystrybutora alkoholi premium, firmę Diageo. Hasłem przewodnim akcji jest „Whisky – nadaj styl Twojej imprezie”. W ramach Festiwalu fani whisk(e)y będą mogli poszerzyć swoją wiedzę o tym alkoholu oraz skorzystać z licznych promocji na wszystkie whisk(e)y z portfolio Diageo. Firma Diageo Polska zaprasza konsumentów do skorzystania z wiosennej akcji promocyjnej – Festiwalu Whisky. Wśród produktów objętych kampanią można znaleźć m.in. Johnnie Walker w wariantach: Red Label, Black Label, Gold Label Reserve, szkocką Bell’s, irlandzkie whiskey Bushmills oraz szkockie whisky single malt. Firma proponuje też konsumentom specjalne, promocyjne zestawy, które z pewnością bardzo dobrze sprawdzą się na imprezach: do whisky Johnny Walker 0,7 dodawany jest w prezencie 1 litr Pepsi, a do whiskey Bushmills 0,7 – 1 litr napoju 7up. Z Festiwalu Whisky możemy skorzystać w jednych z największych polskich hipermarketach: Tesco, Selgros, Carrefour, Real i MAKRO. Akcja trwa przez cały kwiecień. Polacy najczęściej kupują i konsumują whisky przy okazji spotkań i imprez - stanowią one ponad 60 proc. okazji konsumpcji tego alkoholu w Polsce.[1] Whisky jest najszybciej rosnącą kategorią alkoholu w Polsce - rośnie 15 proc. pod względem wartości i 16,5 proc. pod względem ilości sprzedaży.[2] Na tle trudnego rynku wiodące marki z portfolio Diageo w Polsce odnotowały bardzo dobre wyniki: Johnnie Walker Red Label jest najlepiej sprzedającą się whisky w Polsce, będąc liderem w segmencie Standard Scotch (32 proc. wartościowych udziałów w rynku).[3]
***
Odpowiedzialne spożywanie alkoholu Informacje na temat działań firmy Diageo na rzecz odpowiedzialnego picia alkoholu
Diageo Producent i dystrybutor jednych z najbardziej znanych marek alkoholowych na świecie, Więcej informacji na temat Diageo, jej pracowników, marek, wyników biznesowych można znaleźć na www.Diageo.com Dodatkowe wiadomości na temat odpowiedzialnego picia alkoholu, różne narzędzia oraz informacje o inicjatywach związanych z tym tematem dostępne są na www.DrinkIQ.com Celebrujemy życie każdego dnia, wszędzie! [1] Wskazują na to badania shopperowe Diageo. [2] Diageo za Nielsen: Panel Handlu Detalicznego, cała Polska, sprzedaż wartościowa, kategoria Whisky i Wódka, XII.2013-I.2014 vs XII.2012-I.2013. [3] Ibidem. [4] Ibidem. [5] Ibidem. |