Paul McCartney poleca głośniki JBL |
W Polsce znany głównie jako były członek The Beatles. W Wielkiej Brytanii jest ikoną nie tylko muzyki, ale i zaciekłej obrony praw zwierząt. W tym roku Paul McCartney wcielił się w nową rolę – twarzy kampanii JBL „Hear the truth”. Gwiazdor ufa marce i od ponad 40 lat używa jej głośników w swoim studiu nagraniowym i na scenie. Teraz poleca najnowszą serię JBL Studio 5. JBL Studio 5 – sala koncertowa we własnym domu To gratka dla miłośników odważnego designu i ciepłego, precyzyjnego brzmienia. Nowe głośniki JBL Studio 5, zaprojektowane przez renomowanego inżyniera dźwięku Grega Timbersa (jego dziełem jest też wielokrotnie nagradzany głośnik Project Everest DD66000), wniosą nową jakość do salonu lub kina domowego. Linia została stworzona przy wykorzystaniu technologii wykorzystywanych przy produkcji profesjonalnych głośników JBL montowanych w kinach i salach koncertowych. W każdym modelu z linii Studio 5 wykorzystany jest kompresyjny głośnik wysokotonowy zamontowany w tubie Bi-Radial. To gwarantuje potężny dźwięk i realizm, taki jak w głośnikach profesjonalnych JBL. JBL Studio 5 to dwa modele kolumn podłogowych (Studio 580 i Studio 590), para monitorów (Studio 530), głośnik centralny (Studio 520C) oraz subwoofer (Studio 550P). Z głośników można stworzyć różne systemy, od 2-kanałowego zestawu stereo po konfigurację 7-kanałową, najlepszą do dynamicznego kina domowego. – Współczesny zestaw głośników musi umieć więcej niż tylko odtwarzać muzykę. Klienci oczekują dynamicznego dźwięku ze wszystkich swoich urządzeń rozrywkowych – od amplitunerów i odtwarzaczy Blu-ray przez telewizory HD po konsole do gier – mówi Sachin Lawande, wiceprezes HARMAN Lifestyle and Infotainment Divisions. – Seria JBL Studio 5 daje wiele możliwości stworzenia świetnego systemu audio, który doceni każdy słuchacz, czy to w salonie, czy w domowym pomieszczeniu kinowym czy też w specjalnym audiofilskim pokoju odsłuchowym. Wszystkie modele są dostępne w kolorze czarnym i drewna wiśniowego. Hear the truth (usłysz prawdę) Marka JBL cieszy się renomą wśród muzyków na całym świecie. Paul McCartney to potwierdza: – Korzystałem z profesjonalnego sprzętu JBL podczas całej mojej kariery w studiu nagrań i podczas koncertów. Pragnę, by moi fani „usłyszeli prawdę”, a to właśnie gwarantuje JBL – tłumaczy gwiazdor. JBL w innowacyjny sposób nagłośnił niemal wszystkie przełomowe festiwale muzyczne, wśród nich Woodstock w 1969 roku. Dziś systemy tej marki są montowane w najsłynniejszych halach koncertowych i sportowych na całym świecie. JBL nagłośnił olimpiadę w Pekinie, a w Polsce stadiony na Euro 2012.
Tags: |