Paul McCartney poleca głośniki JBL |
W Polsce znany głównie jako były członek The Beatles. W Wielkiej Brytanii jest ikoną nie tylko muzyki, ale i zaciekłej obrony praw zwierząt. W tym roku Paul McCartney wcielił się w nową rolę – twarzy kampanii JBL „Hear the truth”. Gwiazdor ufa marce i od ponad 40 lat używa jej głośników w swoim studiu nagraniowym i na scenie. Teraz poleca najnowszą serię JBL Studio 5. JBL Studio 5 – sala koncertowa we własnym domu
JBL Studio 5 to dwa modele kolumn podłogowych (Studio 580 i Studio 590), para monitorów (Studio 530), głośnik centralny (Studio 520C) oraz subwoofer (Studio 550P). Z głośników można stworzyć różne systemy, od 2-kanałowego zestawu stereo po konfigurację 7-kanałową, najlepszą do dynamicznego kina domowego. – Współczesny zestaw głośników musi umieć więcej niż tylko odtwarzać muzykę. Klienci oczekują dynamicznego dźwięku ze wszystkich swoich urządzeń rozrywkowych – od amplitunerów i odtwarzaczy Blu-ray przez telewizory HD po konsole do gier – mówi Sachin Lawande, wiceprezes HARMAN Lifestyle and Infotainment Divisions. – Seria JBL Studio 5 daje wiele możliwości stworzenia świetnego systemu audio, który doceni każdy słuchacz, czy to w salonie, czy w domowym pomieszczeniu kinowym czy też w specjalnym audiofilskim pokoju odsłuchowym. Wszystkie modele są dostępne w kolorze czarnym i drewna wiśniowego. Hear the truth (usłysz prawdę) Marka JBL cieszy się renomą wśród muzyków na całym świecie. Paul McCartney to potwierdza: – Korzystałem z profesjonalnego sprzętu JBL podczas całej mojej kariery w studiu nagrań i podczas koncertów. Pragnę, by moi fani „usłyszeli prawdę”, a to właśnie gwarantuje JBL – tłumaczy gwiazdor. JBL w innowacyjny sposób nagłośnił niemal wszystkie przełomowe festiwale muzyczne, wśród nich Woodstock w 1969 roku. Dziś systemy tej marki są montowane w najsłynniejszych halach koncertowych i sportowych na całym świecie. JBL nagłośnił olimpiadę w Pekinie, a w Polsce stadiony na Euro 2012.
Tags: |